• http://www.wretch.cc/blog/lkjh1290 Amos

    @@

  • http://jmtb02.com/darkcut2/#comment-8303 her

    In real liffe . . if i see blood i faint :L
    I actually am addicted 2 tis game :L
    x

  • http://www.myspace.com/rubberduckieyertheone janeysoupafresh

    :D i’m beast at this game!
    SCR3W Y0U CH@RL!3! :D
    THANKS!

  • Ally

    Great game but very hard!

  • amber

    omg this game is mintage lol anyone else addicted to dis game

  • Jsol

    Extremely hard, but addicting.

  • Taylor:]]

    This game is helluh tight.
    lmao.

    my 10 year old brother showed me and now me and my boyfriend are addicted to it.

    :D

  • Pingback: jmtb02 Studios » Blog Archive » OGTDST: Myst

  • http://www.freewebs.com/bffl3 pinkkk70

    This game is awome i love it and yes im addicted

  • http://jmtb02.com Jesus

    it wont load for me but i heard it was addicting

  • weirdo

    seen better ( no offence )

  • z****

    on the thrid surgery how do u snip of the excess skin??

  • http://idk ar3ly

    awsem ppl

  • shannon

    this game is so good lol xxxxxx

  • Daniella

    this is so hard ! I don’t like that you have a timed limit, I never finish anything !

  • thats what she

    cool

  • fireball

    awsome grafics

  • Dr. Murdoc

    Well, my God. I can never quite get past the second surgery… The guy keeps dying. In my defense, the man has an incredibly weak constitution. XD

  • Hunter

    how do u do the thing with foresnips in 1st lvl

  • devin

    uhm wtf ? the bandage didnt work so he died wtf!!

  • Everton

    This game is just AWSOME..

    I really like this game!

  • http://www.wwwdotcom.com )WRRYYYY_!of_?Anarchy

    RAAAGH! SEW the DANG LEATHER!!!! GRAAAAGH!

  • Bella

    augh, I wish I can just hold down the mouse and go along the stars when sewing the leather. T.T so hard. Nonetheless, the game is really fun and good, I like a good challenge if I were to rate this I’d give it an 8/10.

    Good luck playing everyone~!
    Have fun~! ^^

  • Isaac

    the 4th surgery is soooooo hard.
    other than that a brilliant game

  • evilkitty75

    BRAVO!!! another master piece!!
    is there gonna be a darkcut 4?
    I REALLY HOPE SO!!!!

    • Zinnia_gonzalez13

      Ahaa i hope not icnt even get pass the !st level on dark cut 2 :(

  • David

    WHAT?@??@??@??!?!!!!!
    WORSE THAN THE LAST ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Colin

    Wait… Whose head is that?

  • http://jmt02.com/darkcut2/ Paige

    Omg I like Fell in love with this game(:
    It’s Ka-Bangin :P
    Hahha.
    There should be a 4th,5th, and so on =}
    -Paige Loves Vinny(:

  • http://jmt02.com/darkcut2/ Paige

    I love you Vincent Xavier Walsh(:

  • http://www.facebook.com Kutluhan

    its a great game i finished game final sugery is hard but easter egg is funny:DDDDDD

  • DarKAudi0

    WDF? So short….not even that challenging…

  • bobwin5

    this and all other games of this series are awesome. if you guys are having trouble here are a few tips.

    1. keep giving the patient whiskey, this keeps them drunk. (there is a drunkenness meter next to their health) the more drunk they are, the slower their health goes down. KEEP THEM VERY DRUNK!

    2. the bandage tool in the first mission may appear to be broken but its not! there is a small circular object produced on the top right corner of the screen. it has a rotating part to it that you rotate with the mouse. that is how the bandages are put on.

    Hope this helps!

  • Michael

    I love how you have to preform the last surgery on yourself drunk.

  • http://www.youfail.org/ Unknown

    @Daniella:
    Why don’t you knock out your patient with whisky?
    I always try to knock him out 100% to have the most time!

  • G.N.Jack

    Wow,so higher game

  • RUMBLEROAR!

    is it really THAT graphic?
    cuz, i kinda wanna play it but i AM a chick sooo…

  • Mctuker

    this game is awsome but u have to be quik:[

  • Zinnia_gonzalez13

    This game is so hard icnt even get pass the 1st level….. UGHHHHHH!!!!!!!!!! Igive up…;:(

    • Yesi321

      Its easy

      • Alexiswalene

        how is this game easy? its too hard for me! i cant evean pass the first level!

      • FishInASoupBowl

        It’s easy because when it tells you to do something else, DON’T DO IT, keep shoving his face full of whiskey then after they are completely drunk SHOVE EVEN MORE WHISKEY IN THEIR FACE! (JUST USE THE SYRYNGE TO INJECT BEER INTO THEIR BLOODSTREAM! Joking about this part obviously…..) after they’re drukness meter is full, use 3 more glasses of whiskey THEN perform the operation.

  • Bee_friendly2591

    Its really hard… And icnt pass it either.. :(

  • Jimenezmarco

    i passed it noobs

  • http://pulse.yahoo.com/_XAYZGDRDBGCPS4CDRAM2VTQZXA Matt

    When I try to saw my leg off the saw is glitched D:

  • Jerrell

    that was so freakin nasty

  • Kevingaiser

    yo i beat it 

  • lily

    it is very difficult 

  • Unusual Badger

    you guys its not that hard once you get the hang of it.    Pro Tip: Constantly use the whiskey on them and make sure that their drunkness meter is filled pretty high so there life doesnt deplete as fast.  Hope that helps.

  • Unusual Badger

    you guys its not that hard once you get the hang of it.    Pro Tip: Constantly use the whiskey on them and make sure that their drunkness meter is filled pretty high so there life doesnt deplete as fast.  Hope that helps.

  • Damon

    great game, love all of them :)

  • Leah

    I beat the game!!!!
    I see that a couple people are having trouble with the last level. To keep your will to live, just keep on pressing the space bar while you are doing the surgery. I did it and it works!! =)=)=)=)=)=)=)=)=):):):):):):):):):):):):)

  • Leah

    Also, I’m a girl and I think that this game is AWESOME!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • Death

    Hugely glitchy, at the end, the saw just vibrates up and down uselessly. Not sure if it’s broken or if that’s supposed to happen, but I simply can’t get past that. :I